Wednesday - January 16th - 2019
» Menu

» Login

» OB/Site News

Omerta News Integration
Comments: 50 - Views: 12946 - Votes: 0
War rating
Comments: 6 - Views: 11668 - Votes: 4
Reporters Wanted!
Comments: 2 - Views: 14250 - Votes: 3
» Articles
Date Comments Rating

General Comments & Major Rumors
Comments: 47,167 - Views: 3,378,750 - Votes: 73
15-01 Double hijack
Comments: 15 - Views: 648 - Votes: 0
15-01 Brutal, savage, REKT
Comments: 16 - Views: 579 - Votes: 1
13-01 Stabfest Vol. 69
Comments: 156 - Views: 5,811 - Votes: 3
11-01 Herres ↔ Latitante
Comments: 6 - Views: 895 - Votes: 0
08-01 War!
Comments: 51 - Views: 2,237 - Votes: 1
06-01 The onslaught continues
Comments: 88 - Views: 3,020 - Votes: 3
05-01 More trouble in NY
Comments: 28 - Views: 2,409 - Votes: 0
05-01 Chainreaction
Comments: 70 - Views: 4,272 - Votes: 0
04-01 Cyka blyat!
Comments: 42 - Views: 1,500 - Votes: 0
go back
go forward
» Barafranca News

» Mafia News

» Online last 15 minutes

Guests: 148
Total members: 3133
Online: 0 (0%)
Members:
» Quote Section
add quote
Simply copy/paste your quote in the textarea. You will see a "prettifier" on top that shows a preview of how your quote will look like.
When a quote is flagged 3 times, the quote will dissapear from the quote list. You can flag a quote when you think it`s inappropriate (for example racism and/or pr0n).

Shaon (16:36:48 - 10-01) (0/0) Link
[21:44:52] <@Bombafk> anyone selling dc
[21:44:53] <@Bombafk> ?
[21:45:49] <~Shaon> Bombafk many did
[21:45:56] <~Shaon> they were all inkilled
[21:46:00] <@Bombafk> lol
[21:46:02] <@Bombafk> for what?
Shaon (19:58:24 - 07-01) (0/0) Link
[01:56:45] <@dangerangel`> 21:45:29| (~Hetfield) he loves to shower with me
[01:56:45] <@dangerangel`> 21:45:33| (~Hetfield) same as dangerangel`
[01:56:51] <@dangerangel`> I was actually in the shower when you said that
[01:56:53] <@dangerangel`> xd
[01:57:12] <~Hetfield> loool
[01:57:28] <~Hetfield> Shaon: save the logs bro pls
[01:57:31] <~okidoki|around> hahaha
Shaon (18:40:53 - 07-01) (0/0) Link
[00:34:47] <@dangerangel`> technically admins can akill you whenever they want
[00:34:51] <@dangerangel`> even for having a bad haircut
[00:35:09] <~hetty> than i would be dead rihgt now
[00:35:10] <@wBOT[1]> [death] 18:34:59 (A) Basil Assassin None
[00:35:11] <@wBOT[1]> [death] 18:33:10 (A) Santiero Bruglione Ascen
[00:35:12] <@wBOT[1]> [death] 18:33:07 (A) Mrbrooks Bruglione Ascension
[00:35:19] <@dangerangel`> haha :D
[00:35:28] <&[D-BoT]> [†] A Mrbrooks Bruglione Consig Ascension @ 18:33:07
[00:35:28] <&[D-BoT]> [†] A Santiero Bruglione Member Ascen @ 18:33:10
[00:35:28] <&[D-BoT]> [†] A Basil Assassin No family @ 18:34:59
[00:35:29] <~hetty> would have been funny if i was in that list
[00:35:34] <~hetty> rofl
[00:35:40] <@dangerangel`> idd
[00:35:41] <@dangerangel`> :D
[00:35:47] <~hetty> epic
[00:36:28] <~Shaon> [00:36:10] <&grimreaper> [death] 18:34:59 (A) Hetfield Bruglione Persicosy
[00:36:32] <~Shaon> u just did hetty
[00:37:39] <~hetty> lol
[00:37:53] <~hetty> wont even check
[00:37:54] <~Shaon> did I get u hetty
[00:38:01] <~hetty> no
[00:38:10] <~Shaon> u respod 40 second letter
[00:38:19] <~Shaon> enough to login and check
[00:38:24] <~Shaon> dont lie
[00:38:27] <@kanonnier> she's always late Shaon
[00:38:32] <~hetty> was checking on dangerangel`
[00:38:42] <@kanonnier> sure :P
[00:39:04] <~hetty> !whip kanonnier
[00:39:04] <~Shaon> gonna put to OB quote
ites (20:35:43 - 23-09) (0/0) Link
<EP> guys making this hard by being too n00b
<EP> xD
<boesmans> :D
<EP> probably in his fam chan laughing at us
<boesmans> tbh
<EP> "AH SFJABSHJBASJAF I JUST SAFEHOUSED WITHOUT GAURDS. FUCK THEM AMK :')"
ites (20:34:31 - 23-09) (0/0) Link
<tunning> Jewel`: gjmme cash xox
<Jewel`> tunning
<Jewel`> gimme dc xxx
<tunning> :|
<Jewel`> :P
<tunning> Ok
<tunning> 3atmyd1ck
<Jewel`> whats your ing tunning?
<tunning> Suckmyballs
<Jewel`> ok
<tunning> :$
<tunning> I got-330 dhps haha
<tunning> Lol
Punshah (19:59:20 - 22-11) (0/0) Link
<Punsh|afk> Vapura` i write you as successor
<Punsh|afk> Vapura Bruglione Matrix time 21/11/2017 09:32:15
<Punsh|afk> -.- rip
<Vapura`> xD
<Vapura`> Thanks
<Punsh|afk> xD
Lucky (16:43:49 - 17-01) (0/0) Link
[11:36:50] <SiN> knock knock
[11:37:21] <Lucky> no
[11:37:24] * Lucky locks the door
[11:37:38] <Lucky> hmph
[11:37:43] <SiN> ive some santa tricks -.-
[11:37:57] * Lucky lights a fire under your ass
[11:38:12] * SiN farts
[11:38:37] <Lucky> KABOOOM
[11:38:56] <SiN> :')
[11:39:05] <SiN> we got too much radiation imo
[11:39:23] <Lucky> xD
[11:39:26] <SiN> there isnt any explanation of that convo :/
[11:39:47] <Lucky> roflmao
[11:39:50] <Lucky> idd
Shaon (19:22:21 - 19-09) (0/0) Link
[01:16:47] <+Johndoe> im here
[01:16:59] <+Hypnox> lc bo 147
[01:17:17] <+Johndoe> Duesenberg Model X Locke 0% $ 145,000 Detroit
[01:17:39] <+Johndoe> but i can also shoot
[01:17:48] <~Shaon> Johndoe rank, bos? :p
[01:18:13] <+Johndoe> shaon in mind im badass.. in reallity im mobster
[01:18:26] <~Shaon> ahaha :p
Shakur (18:49:04 - 27-02) (0/0) Link
[20:46:21] <Lucchese> Shakur, Yo mama's so ugly the government moved Halloween to her birthday.
[20:46:53] <Shakur> my mama rip
[20:46:54] <Shakur> :/
[20:47:02] <Lucchese> okay sorry bad joke then
[20:47:06] <Shakur> hashsfahsfsah
[20:47:08] <Shakur> joking bro
[20:47:10] <Shakur> shsahafhfaha
[20:47:11] <Lucchese> im glad
[20:47:22] <Shakur> sorry for that
[20:47:22] <Shakur> :p
[20:47:27] <Shakur> she is not ugly
[20:47:27] <Lucchese> you scared me mate :P
tiaguh (18:25:47 - 22-02) (0/0) Link
[18:23:10] <07+t`afk> so ZinA`
[18:23:14] <07+t`afk> how big is this fam?
[18:23:26] <04~ZinA`> not
[18:23:28] <10+[OFF]> massive
[18:23:30] <04~ZinA`> its over now.
[18:23:35] <10+[OFF]> it has ZinA`
[18:23:41] <10+[OFF]> so thats enough
[18:23:47] * @ChanServ ([email protected]) has left #Magliana (Leaving)
[18:23:49] <04~ZinA`> .
[18:23:50] <10+[OFF]> its over?
[18:23:50] <10+[OFF]> oO
[18:23:51] * ~ZinA` ([email protected]) has left #Magliana
[18:23:57] <10+[OFF]> wow
[18:23:57] <10+[OFF]> lol
[18:24:09] <10+[OFF]> see you destroyed her spirit t`afk
[18:24:19] <07+t`afk> i guess i won 1st war of the version :')
Shaon (11:34:33 - 02-01) (0/0) Link
<>
[20:57:15] <&Shaon> !shaon
[20:57:15] <&GravBot> Shaon must be a robot. Ask him anything and he knows the answer!
<>
Shaon (11:07:22 - 02-01) (0/0) Link
[17:05:10] <@Shaon> Hell Semi
[17:05:19] <@Shaon> ehehe
[17:05:30] <@Shaon> Again my hello become hell
[17:05:43] <~Semi> lol
[17:05:51] <~Semi> Hell to you too Shaon
Caesar (20:47:50 - 29-08) (0/0) Link
[22:46:17] <@Kasimia> Axe gekke neger
[22:46:22] <+Axe> ben mocro
[22:46:35] <@Kasimia> Ook mooi
Hell (22:59:34 - 02-12) (-1/1) Link
[01:55:34] <+Hell|OFF> You crashed during your last race, after coming back from the hospital the result was you suffered a 20 health loss
[01:55:38] <+Tratturi> -.-
[01:55:39] <+Hell|OFF> wtf is wrong with me
[01:55:50] <+Tratturi> don't drink and drive....
[01:55:52] <+SuperSmurf> Dont drink and drive
Sillicis (08:19:36 - 26-09) (+1/1) Link
[10:16] <***> Eloise joined #moc.com
[10:16 Sillicis: hi] <>
[10:17 Eloise: sorry] <hot>
[10:17 Eloise: forgot] <to> leave
[10:17] <***> Eloise left #moc.com
Zer0` (10:18:54 - 11-09) (+1/1) Link
[12:12:59] <fabis> ?
[12:13:02] <@`Zer0> +
[12:13:02] <Onetwo> in
[12:13:15] <fabis> ing Af
[12:13:28] <Onetwo> lol
[12:13:29] <merlucius|smoke> who is fa?
[12:13:33] <Donsider`> dude
[12:13:34] <Pellazg> fa is not onnline
[12:13:38] <fabis> my ing af
[12:13:40] <fabis> not fa
[12:13:41] <fabis> lol
[12:13:42] <merlucius|smoke> looooooool
[12:13:52] <Donsider`> go fabis
[12:13:53] <@`Zer0> hahah
[12:14:02] <fabis> +
[12:14:18] <merlucius|smoke> ty
Daway (09:20:33 - 22-03) (+1/1) Link
<°10:15:10°> <Xipz0r^atwrk> your nick suits you :P my answer : keep on dreaming ;)
<°10:17:42°> <Dreamer> You're being mean, Sir
<°10:18:05°> <Xipz0r^atwrk> yes thats why we dont give you powers its the ! it makes you evil and mean
Shaon (12:20:33 - 02-01) (-1/1) Link
[18:12:58] <~Obame> Hi all
[18:16:12] <@Shaon> !analrape Obame
[18:16:14] <@[spankbot]> Shaon puts Obame's face down and ass up then fucks Obame hard in the ass!!
[18:16:55] <~Obame> Again :(
[18:16:59] <~Obame> Looool
MurderInc (18:42:49 - 10-10) (+1/1) Link
[20:41:15] <%Brainscrewer> i expected more penisses
Inkheart (19:37:19 - 15-06) (+1/1) Link
[01:34:03] <@Mrjayhawk> !kill everyone !!!!!!!!!!!!!!
[01:34:03] <@TraBot> everyone suffered but is still alive.
[01:34:03] <@TraBot> Mrjayhawk couldn't contain everyone's backfire. Mrjayhawk died from the wounds he inflicted.
[01:34:07] <~Spider> lol
[01:34:19] <~Inkheart|Honduras> lol
[01:34:19] <@Mrjayhawk> ok you have to many bullets all together :P