» Menu

» Login

» OB/Site News

Upcoming Moderation Changes
Comments: 16 - Views: 2392 - Votes: 0
Omerta News Integration
Comments: 54 - Views: 27890 - Votes: 0
War rating
Comments: 10 - Views: 17888 - Votes: 4
» Articles
Date Comments Rating

General Comments & Major Rumors
Comments: 53,313 - Views: 6,635,953 - Votes: 80
Article is Locked!
31-01 The big bang
Comments: 313 - Views: 13,511 - Votes: 2
Article is Locked!
24-01 (A)nother Wave
Comments: 5 - Views: 1,168 - Votes: 0
22-01 Ineffable Under Fire
Comments: 8 - Views: 824 - Votes: 0
19-01 (A) Warm Welcome
Comments: 28 - Views: 1,256 - Votes: 0
17-01 First blood of 2021
Comments: 5 - Views: 576 - Votes: 0
16-01 First family!
Comments: 13 - Views: 767 - Votes: 0
31-12 New Years Wishes
Comments: 24 - Views: 1,915 - Votes: 0
30-12 Congratulations Ontario
Comments: 35 - Views: 1,586 - Votes: 0
29-12 It's the Final Countdownnnn!
Comments: 33 - Views: 1,178 - Votes: 0
go back
go forward
» Barafranca News

» Mafia News

» Online last 15 minutes

Guests: 176
Total members: 3509
Online: 1 (0%)
Members: Corva
General Comments & Major Rumors
Author: sbanks
Last updated: 3286d 23h 5m 46s ago by MrWhite
Comments: 53,313
Views: 6,635,953
Votes: 80 (4.5 average)
article
General Comments & Major Rumors section.

Everyone knows where this section is for, keep it clean from flaming and only posts in english are allowed.
comments

Add a YouTube movie Add an image Add a link/url Help
Anonymous (33s ago)
Link Quote
What’s the pact this round fam names ?
Anonymous (2h 53m 50s ago)
Link Quote
Anonymous at 20:45:19 on 23/02:
Anonymous at 13:53:19 on 23/02:
Persico
- will die first day plating off
- will die first week plating off
- will die when plating still on
- will die backstabbed by pact
- wont go up because most high ranks got killed before they hit LC

Place your bets pls :)

lol
- will die backstabbed by pact

Anonymous (9h 8m 9s ago)
Link Quote
I’m not sure who needs to hear this but honestly, nobody gives a shit if you updated your casino. K. Thx.
Anonymous (15h 46m 56s ago)
Link Quote
So which fams are playing? Saros still around and desparately trying to win a version? Lol
Anonymous (15h 59m 23s ago)
Link Quote
So which fams are playing? Saros still around and desparately trying to win a version? Lol
dejo Netherlands (07:41:08 - 25-02)
Link Quote
Anonymous at 13:46:01 on 24/02:
@righello @kcode @smurfje

where are all the dupe akills??????????

last version 1000 akills this version none????

First they give them Some time to burn Some lackey credits and buy Some New dc’s before killing them. It’s all about the money bro

Anonymous (22:50:00 - 24-02)
Link Quote
Anonymous at 16:39:16 on 24/02:
Krohndeli

Online time 4D 19H 41M
Online % 99.01%

So you happen to tell me this guy is allowed to stay online for 115 hours and 41 minutes without getting an ontime punishment or an akill? WOW Omerta. Just WOW.

Percentage online: 99.14%
Days online: 5D 8H 14M
hahahah he will create fam without offtime
Anonymous (16:39:16 - 24-02)
Link Quote
Krohndeli

Online time 4D 19H 41M
Online % 99.01%

So you happen to tell me this guy is allowed to stay online for 115 hours and 41 minutes without getting an ontime punishment or an akill? WOW Omerta. Just WOW.
Anonymous (13:46:01 - 24-02)
Link Quote
@righello @kcode @smurfje

where are all the dupe akills??????????

last version 1000 akills this version none????
Anonymous (23:05:08 - 23-02)
Link Quote
Krohndeli

Percentage online: 99.74%

Days online: 4D 9H 18M

wtf. cheaters kidding with admins
Anonymous (20:45:19 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 13:53:19 on 23/02:
Persico
- will die first day plating off
- will die first week plating off
- will die when plating still on
- will die backstabbed by pact
- wont go up because most high ranks got killed before they hit LC

Place your bets pls :)

lol
Anonymous (20:21:04 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 13:53:19 on 23/02:
Persico
- will die first day plating off
- will die first week plating off
- will die when plating still on
- will die backstabbed by pact
- wont go up because most high ranks got killed before they hit LC

Place your bets pls :)
will die by akill
Anonymous (16:38:39 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 14:02:46 on 23/02:
I miss one answer:
— will win this version

Ont(A)rio with mass blooding again with their dogbloods
Anonymous (14:02:46 - 23-02)
Link Quote
I miss one answer:
— will win this version
Anonymous (13:54:22 - 23-02)
Link Quote
- will die backstabbed by pact
Anonymous (13:53:19 - 23-02)
Link Quote
Persico
- will die first day plating off
- will die first week plating off
- will die when plating still on
- will die backstabbed by pact
- wont go up because most high ranks got killed before they hit LC

Place your bets pls :)
Anonymous (03:26:11 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 03:11:18 on 23/02:
Anonymous at 00:16:12 on 22/02:
As the Ego-stroking cunts gather at their mega secret whats app cover up and discuss their incestious plans for this version . the lame and knowingless attempt to play this game and with the approval of the almighty admin cashier they will always find their ass in the psychward like this guy DeStraffer jezus
even before christ they knew that sucking dicks was not a solution


the story is short its a total fail this version we all know


WHO IS FINALLY GONNA DO STH ABOUT IT

BASTARDS!!!!!!

Hi Batavia player

Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa x”D
Anonymous (03:14:23 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 19:16:49 on 19/02:
Anonymous at 15:10:15 on 19/02:
thebutcher at 15:04:50 on 19/02:
Be aware. Gonna be a very quick round this one




and the winner has been decided

congratulations all!!!

participating is more important then winning anyways...


Ozark for the win

dumb show try to give it a chance would rather watch deep space nine
Anonymous (03:11:18 - 23-02)
Link Quote
Anonymous at 00:16:12 on 22/02:
As the Ego-stroking cunts gather at their mega secret whats app cover up and discuss their incestious plans for this version . the lame and knowingless attempt to play this game and with the approval of the almighty admin cashier they will always find their ass in the psychward like this guy DeStraffer jezus
even before christ they knew that sucking dicks was not a solution


the story is short its a total fail this version we all know


WHO IS FINALLY GONNA DO STH ABOUT IT

BASTARDS!!!!!!

Hi Batavia player
Anonymous (00:16:12 - 22-02)
Link Quote
As the Ego-stroking cunts gather at their mega secret whats app cover up and discuss their incestious plans for this version . the lame and knowingless attempt to play this game and with the approval of the almighty admin cashier they will always find their ass in the psychward like this guy DeStraffer jezus
even before christ they knew that sucking dicks was not a solution


the story is short its a total fail this version we all know


WHO IS FINALLY GONNA DO STH ABOUT IT

BASTARDS!!!!!!