Thursday - August 17th - 2017
» Menu

» Login

» OB/Site News

Omerta News Integration
Comments: 22 - Views: 5549 - Votes: 0
War rating
Comments: 6 - Views: 7965 - Votes: 1
Reporters Wanted!
Comments: 2 - Views: 12410 - Votes: 3
» Articles
Date Comments Rating

General Comments & Major Rumors
Comments: 41,618 - Views: 2,715,650 - Votes: 63
14-08 A Day To Forget!
Comments: 114 - Views: 5,344 - Votes: 2
14-08 Richestfamily down!
Comments: 6 - Views: 507 - Votes: 2
12-08 Poppers
Comments: 75 - Views: 2,791 - Votes: 2
11-08 Fortressless
Comments: 11 - Views: 891 - Votes: 2
10-08 The savage attack on Savagery!
Comments: 23 - Views: 1,546 - Votes: 3
08-08 Fall of the Goldenarmy!
Comments: 13 - Views: 1,230 - Votes: 0
02-08 A Day To Remember!
Comments: 244 - Views: 8,559 - Votes: 3
30-07 Locating the needle in a ...Horde?
Comments: 20 - Views: 1,132 - Votes: 1
28-07 Fire Extinguisher
Comments: 34 - Views: 1,620 - Votes: 0
go back
go forward
» Barafranca News

» Mafia News

» Online last 15 minutes

Guests: 154
Total members: 2827
Online: 1 (0%)
Members: wL
30-07 Locating the needle in a ...Horde?
Author: mmm
Last updated: 17d 20h 42m 39s ago by mmm
Comments: 20
Views: 1,132
Votes: 1 (5 average)
Version: 5
Involved families: Siberia, Horde
article
With a well coordinated strike Siberia was able to bring down the Horde family by killing only 2 Local Chiefs.

Siberia now owns the entire city of Detroit, together with their sisfam Ponies.

Will this action have repercussions?
statistics
War started on: 19:51:02 30-07-2017 War ended on: 20:21:02 30-07-2017
Bullet difference: -209,038 War duration: 30m
Money difference: +$82,487,615 Players died: 2




deaths
Dead Families:
[Horde] Family down on 20:18 30-07
Deaths per family:
Sw As LC Ch Br CD GF Points
Horde | swin: 0 | assa: 0 | lc: 2 | chief: 0 | brug: 0 | cd: 0 | gf: 0 | points: 10
Total | swin: 0 | assa: 0 | lc: 2 | chief: 0 | brug: 0 | cd: 0 | gf: 0 | points: 10
wL Turkey (21:22:40 - 31-07)
Link Quote
Achille at 17:17:15 on 31/07:
Puta Siberia
lmao big troll ever
Achille Netherlands (17:17:15 - 31-07)
Link Quote
Puta Siberia
Achille Netherlands (17:16:41 - 31-07)
Link Quote
This site is corrupt.
Critycal is corrupt.

Siberia is corrupt.

HIJACK THAT SHIT ALREADY :S
Anonymous (16:52:11 - 31-07)
Link Quote
muahaahaha siberia fucks all this vers!! good to see them back (Y)
Anonymous (15:32:19 - 31-07)
Link Quote
Anonymous at 22:12:03 on 30/07:
So, what did the families like Phoenix and Horde think?
That they are a powerhouse?
Shit families with a amatur tops, no experience with Detroit.
The donnas of the families that are extremely noob, man how embarrassed you must be.
If you claim Detroit, you must be prepared for all kind of scenarios, and if you just gamble and suicide for Detroit, then you're risking situations like this.
Funny, how Phoenix were complaining about massive pact, while they were shot down on lc 1vs1.
You just trying to satisfied your bad gamble/move to people to starting at Detroit by blaming Siberia for the mass blooding and assuming that this destroying the game for a while.(meanwhile Phoenix was the one taking part of the biggest pacts ever from Anarchy, hypocrites)
Horde, aren't you guys humiliated enough in this game? Damn.
I think Horde is kind of the new version of Pentagram.
So amateur with only a dog mouth, to noob to defend at lc and even worse to noob to fix the 2th successor unlock.
just stop playing this game, go watch Netflix, at least then Horde can not humiliate themselves once again.
(This is not a hate comment, just real facts told in a rough way)


they should rename them... like allianz or something... FOR THE HORDE!!! wow fan here not the dog horde fan from omerta go home and play sims or something... fuckers!!!
G (14:39:00 - 31-07)
Link Quote
I might be missing some recent omerta update, but how come both Phoenix and Horde died along with their don? Can't you have a successor in v5 anymore?
Anonymous (09:13:15 - 31-07)
Link Quote
more people willing to try Flakpanzer and Marilou their bf?
lmao fakeasstryers
Anonymous (07:37:45 - 31-07)
Link Quote
fams so scared of sib xD
Anonymous (07:23:10 - 31-07)
Link Quote
guys, do you have will to fight? xD i'm shocked that 2 fam down this easily
Anonymous (23:43:42 - 30-07)
Link Quote
Anonymous at 23:20:05 on 30/07:
Anonymous at 23:14:28 on 30/07:
well done siberia... everyone was like SIBERIA mass pacting i cant see any mass pact attacking it is like phoenix one


1vs1 so if horde is that BIG like they always talk show us :D but i cant see anything and what about YOUR SIS FAMILY sasatuasjdansda what ever they names with that noob boss hahaha wtf...

SIBERIA FOR THE WIN !!! o/
also their consig is a funny story, never seen that guy shot a 60k before lol


oh me again i saw it right now THEY ALLREADY END THE ASONE SHIT hahahaha what a bunch of stupid looser they are horde omg go away
Anonymous (23:20:05 - 30-07)
Link Quote
Anonymous at 23:14:28 on 30/07:
well done siberia... everyone was like SIBERIA mass pacting i cant see any mass pact attacking it is like phoenix one


1vs1 so if horde is that BIG like they always talk show us :D but i cant see anything and what about YOUR SIS FAMILY sasatuasjdansda what ever they names with that noob boss hahaha wtf...

SIBERIA FOR THE WIN !!! o/
also their consig is a funny story, never seen that guy shot a 60k before lol
Anonymous (23:14:28 - 30-07)
Link Quote
well done siberia... everyone was like SIBERIA mass pacting i cant see any mass pact attacking it is like phoenix one


1vs1 so if horde is that BIG like they always talk show us :D but i cant see anything and what about YOUR SIS FAMILY sasatuasjdansda what ever they names with that noob boss hahaha wtf...

SIBERIA FOR THE WIN !!! o/
Anonymous (23:11:30 - 30-07)
Link Quote
Anonymous at 22:12:03 on 30/07:
So, what did the families like Phoenix and Horde think?
That they are a powerhouse?
Shit families with a amatur tops, no experience with Detroit.
The donnas of the families that are extremely noob, man how embarrassed you must be.
If you claim Detroit, you must be prepared for all kind of scenarios, and if you just gamble and suicide for Detroit, then you're risking situations like this.
Funny, how Phoenix were complaining about massive pact, while they were shot down on lc 1vs1.
You just trying to satisfied your bad gamble/move to people to starting at Detroit by blaming Siberia for the mass blooding and assuming that this destroying the game for a while.(meanwhile Phoenix was the one taking part of the biggest pacts ever from Anarchy, hypocrites)
Horde, aren't you guys humiliated enough in this game? Damn.
I think Horde is kind of the new version of Pentagram.
So amateur with only a dog mouth, to noob to defend at lc and even worse to noob to fix the 2th successor unlock.
just stop playing this game, go watch Netflix, at least then Horde can not humiliate themselves once again.
(This is not a hate comment, just real facts told in a rough way)
lmao, totally agreed though!
Anonymous (22:12:03 - 30-07)
Link Quote
So, what did the families like Phoenix and Horde think?
That they are a powerhouse?
Shit families with a amatur tops, no experience with Detroit.
The donnas of the families that are extremely noob, man how embarrassed you must be.
If you claim Detroit, you must be prepared for all kind of scenarios, and if you just gamble and suicide for Detroit, then you're risking situations like this.
Funny, how Phoenix were complaining about massive pact, while they were shot down on lc 1vs1.
You just trying to satisfied your bad gamble/move to people to starting at Detroit by blaming Siberia for the mass blooding and assuming that this destroying the game for a while.(meanwhile Phoenix was the one taking part of the biggest pacts ever from Anarchy, hypocrites)
Horde, aren't you guys humiliated enough in this game? Damn.
I think Horde is kind of the new version of Pentagram.
So amateur with only a dog mouth, to noob to defend at lc and even worse to noob to fix the 2th successor unlock.
just stop playing this game, go watch Netflix, at least then Horde can not humiliate themselves once again.
(This is not a hate comment, just real facts told in a rough way)
Anonymous (21:32:33 - 30-07)
Link Quote
Version closed next version 5.01234456789

This new systeem needed a long time ago version 4.0 when you had +- 1000 players now you have 200players max with 600 dupes 🤣🤣😂😂😂
MurderInc Austria (20:58:26 - 30-07)
Link Quote
wL at 20:51:45 on 30/07:
MurderInc at 20:51:20 on 30/07:
I paid good money for this article, FYI!
reporter sucks
We'd prefer to be referred to as pact lawyers, ty.
Babsy Netherlands (20:56:14 - 30-07)
Link Quote
Gezellig avondje Horde lopen !
wL Turkey (20:51:45 - 30-07)
Link Quote
MurderInc at 20:51:20 on 30/07:
I paid good money for this article, FYI!
reporter sucks
MurderInc Austria (20:51:20 - 30-07)
Link Quote
I paid good money for this article, FYI!
wL Turkey (20:51:05 - 30-07)
Link Quote
"coördinated" strike