» Menu

» Login

» OB/Site News

Deathmatch is Calling!
Comments: 12 - Views: 4410 - Votes: 0
Omerta News Integration
Comments: 53 - Views: 23142 - Votes: 0
War rating
Comments: 7 - Views: 15927 - Votes: 4
» Articles
Date Comments Rating

General Comments & Major Rumors
Comments: 51,077 - Views: 5,045,169 - Votes: 80
05-06 First family down!
Comments: 11 - Views: 344 - Votes: 0
04-06 First family up!
Comments: 18 - Views: 624 - Votes: 0
27-05 A new (Corona) Omerta round starts!
Comments: 18 - Views: 1,154 - Votes: 0
23-05 Ontario wins Round 22
Comments: 27 - Views: 1,598 - Votes: 1
21-05 The time has come?!
Comments: 139 - Views: 4,633 - Votes: 0
19-05 The Final Phase
Comments: 42 - Views: 2,176 - Votes: 0
17-05 Cleanup on aisle four.
Comments: 108 - Views: 3,634 - Votes: 0
17-05 Exploring the Afterlife
Comments: 2 - Views: 486 - Votes: 0
14-05 Ontario is drowning!
Comments: 64 - Views: 4,139 - Votes: 0
go back
go forward
» Barafranca News

» Mafia News

» Online last 15 minutes

Guests: 182
Total members: 3359
Online: 4 (0.1%)
Members: Achille, Dikzakje, Punshah, sezercvl
» Profile


~Destraffer
Link
Registered: 17:39:48 on 01-08-2018 (674d 14h 5m 29s ago)
Role:
Member
Last activity: 17:01:45 on 23-08-2018 (652d 14h 43m 32s ago)
Country: Netherlands Netherlands
Comment count: 23 (0.03 per day)
Quotes added: 0
Credits: 10.00
Placed bets: 0 (0 won / 0 lost / 0 pending)
19-08 Troublesome closure of the version
Link
17:01:45 - 23-08
I will try to explaine in short why we made some decisions since we came back to his game again.

Its hard for an oldschool fam to come back tot his game, alot of changes, new fams, new people , new tops with new school attitudes. You are kinda alone as fam and also easier to get stabbed and sold cuz of the relations you dont have anymore.

We came back again with Catania (80+ people) in a winterhill version and found out when we become lC that 14 from the 19 fams was as1, doesnt take alot of math to figure out this game was changed alot.

Version after we came back with Vicaria (small fam), knew that another oldschool fam would start again and we combined till they idd sold us cuz they where weak, nothing we can do about it, only make a promise they will get what they deserve some day and move on.

Especially cuz of those things you wanted to come back and be better, we have still a photoalbum online with 100 people, so we have mostly enough people around to start a version with.

There was just no fam around we wanted or could work with so we become as1 with another fam who came new to .com and after good talks we tried to work together, that way we had both protection + some nice spots for our members and you could plan wars again.

After our win we tried one more time as1 cuz we knew Winterhill would come back, we planned even before the version to shoot them instead they blood them behind our back + other internal things and as you could see that ended with shooting them.

We didnt want to end/win this version with a blood who shot their own bloods, who got akilled as whole fam, who had enough cheats for not running the timer themselfs and for keeping their hand above that shit fam.

This needed to happen for us to move on from them.
19-08 Troublesome closure of the version
Link
17:49:42 - 21-08
EP at 17:21:01 on 21/08:
~Destraffer at 21:18:38 on 19/08:
EP at 00:58:57 on 21/08:
~Destraffer at 21:18:38 on 19/08:
Not sure why people ask me for a statement, we are the ones that got shot.


Our statement is simple: We will answer those cheaters/stabbers with bullets.


We are proud on what we did this version, we have shot and killed for our bloods or helped them in anyway we could without stabbing or cheating.


RIP Vicarians, you are the real winners.



You guys had some great accounts, and the resources to make a real difference... wasting an opportunity like that isn't something I'd be particularly proud of.

Neither is:
- Joining every one sided gangbang of a war possible.
- Blooding a cross-blooding pact.
- Getting stabbed by the fam you bent over backwards to hand the the victory to.


What opportunity? We had to shoot our own bloods aswell and be no better?

- Joining every one sided gangbang of a war possible.

We joined 1 war to defend our bloods and we shot 2 own wars.

Yeah... you joined every gang-bang possible.

Everyone vs. Tempestuoso
Everyone vs. Akronia
Everyone vs. Supremacy + Blacksea + Risk

The opportunities you missed were:
- Blood fewer fams.
- Blood different fams.
- Ask potential bloods, "Hey, you're not gonna blood the whole version right? XD"
- When you realise you haven't done the above, and 90% of fams in the version are bloods, or bloods of your bloods, ask yourself, "Are we happy helping Horde stab all its other bloods, hoping they don't stab us, and finishing 2nd in the version?"

Help me out here, because I still don't understand: what part of this version are you proud of?

Give me a pm and i will, done talking here for now.
19-08 Troublesome closure of the version
Link
17:38:48 - 21-08
Critycal at 17:20:37 on 21/08:
~Destraffer at 17:14:07 on 21/08:
Critycal at 17:02:58 on 21/08:
~Destraffer at 16:50:09 on 21/08:
Critycal at 16:31:55 on 21/08:
~Destraffer at 16:29:47 on 21/08:
Critycal at 16:22:42 on 21/08:
Best meme this year must be calling yourselves winners while you have so little identity and pride to yourself that you as1 every turk that crosses you to feel confident, then blame the game for being bad when you get dumped like the useless piece of trash you are
hahha holy shit you’re fucking retarded


You dont have to win a version to be a winner, maybe you will learn that someday.

I guess you would not like extra rp cuz you are a cheater and would cost you more dc to achieve a high rank rigt?

Who are you again?
the guy that won a multitude of the versions you did, without having to suck dicks or as1 strangers :)
you're wrong in multiple, if not all places, first of all; if you had any feeling for the game at all you'd know money is far from an issue for us so the DC part is absolutely flawed, also we won several versions where there were huge amounts of akills throughout the version except for our side, also we're always occupying the first page of rankers if we play.
at least try to use your maggot brain and look at some facts before acting like a smartass, you dumb piece of shit

talking about facts, cheating? you had 7 akills, care to explain?


Good for you, must have been in the retard newschool time when i was gone.

We only have been 2 times as1 with the turks, 1 version we won together and the other you know from last round if you followed, that ending in shooting them cuz we do not suck dicks.

The other turks (horde) we where 1 time as1 with them in the same version we won, they had nothing to do with the crap last version and kept our relation.

If we sucked Horde we would have handover 24 hours before the timer ended.

About those A-kills you can see they had no Vicaria history


>retarded newschool time
>playing late 2018
ahahha my fucking sides

Ask your tops for a change perhaps if you’re insisting on playing stupid and pretend you don’t know me and that you weren’t playing all nice when you returned to suck up to us, in my pm even.
Seeking for counsil my friend, if you did that more often you might actually reach a point where you get a chance to exceed dogshit status cos i have a hard time believing your tops actually recommended you to play with the families you singlehandedly decided to bond yourself to that ended up biting you in the ass.
Tbh it’s been a while since we’ve seen someone so delusional run a family, you should rename to Gambino!


Ask my tops? Cuz i'm responding on your attention shit doesnt mean i make all the choices myself, every blood we make and every shooting we make was a top decision.

Now i remember, and it was you who came in my pm asking for bloods and that i had to confirm that rigt? When you was trying to be a top in someone else his fam. Who is delusional now?

Haha you was that crying kid who felt ignored :D





Once again, proving how delusional you are. You forgot to say that I asked you to blood us because I didn't want to shoot a family with Sniff as top at least 2 versions after you returned and came to me.

Funny that you mention that part though! Your speeches of honor and loyalty didn't reflect very well there when you claimed you'd arrange a meeting and it had to wait for 11 more days because your turk daddies didn't want to yet, and you got called back by your owners!

Honestly you're challenging me to dig up some logs that would confirm everything I said regarding you and your top structure but I won't out of respect to certain people involved there.

If you want some advice from someone who factually achieved stuff here and didn't just "count themselves as winners":
Part of exceeding laughing stock status is acknowledging you're laughing stock and working on NOT BEING LAUGHING STOCK.
You instead still have the idea after all these failures that you are a legitimately good player.
Let me wake you up a bit: NOBODY is scared of Vicaria, NOBODY respects Vicaria, or you know, the "retard newschool" Vicaria, and nobody is happy Vicaria is around because you're simply not of any value at all. You're just like the other usefams: fillers.

PS: Remember that version? We beat you down like the little shit you are, who's the crying kid? :D


What a stories, so again you came to me and asking for bloods whatever your reason was, i did not come to you and you felt ignored like a crying little bitch.









19-08 Troublesome closure of the version
Link
17:14:07 - 21-08
Critycal at 17:02:58 on 21/08:
~Destraffer at 16:50:09 on 21/08:
Critycal at 16:31:55 on 21/08:
~Destraffer at 16:29:47 on 21/08:
Critycal at 16:22:42 on 21/08:
Best meme this year must be calling yourselves winners while you have so little identity and pride to yourself that you as1 every turk that crosses you to feel confident, then blame the game for being bad when you get dumped like the useless piece of trash you are
hahha holy shit you’re fucking retarded


You dont have to win a version to be a winner, maybe you will learn that someday.

I guess you would not like extra rp cuz you are a cheater and would cost you more dc to achieve a high rank rigt?

Who are you again?
the guy that won a multitude of the versions you did, without having to suck dicks or as1 strangers :)
you're wrong in multiple, if not all places, first of all; if you had any feeling for the game at all you'd know money is far from an issue for us so the DC part is absolutely flawed, also we won several versions where there were huge amounts of akills throughout the version except for our side, also we're always occupying the first page of rankers if we play.
at least try to use your maggot brain and look at some facts before acting like a smartass, you dumb piece of shit

talking about facts, cheating? you had 7 akills, care to explain?


Good for you, must have been in the retard newschool time when i was gone.

We only have been 2 times as1 with the turks, 1 version we won together and the other you know from last round if you followed, that ending in shooting them cuz we do not suck dicks.

The other turks (horde) we where 1 time as1 with them in the same version we won, they had nothing to do with the crap last version and kept our relation.

If we sucked Horde we would have handover 24 hours before the timer ended.

About those A-kills you can see they had no Vicaria history


>retarded newschool time
>playing late 2018
ahahha my fucking sides

Ask your tops for a change perhaps if you’re insisting on playing stupid and pretend you don’t know me and that you weren’t playing all nice when you returned to suck up to us, in my pm even.
Seeking for counsil my friend, if you did that more often you might actually reach a point where you get a chance to exceed dogshit status cos i have a hard time believing your tops actually recommended you to play with the families you singlehandedly decided to bond yourself to that ended up biting you in the ass.
Tbh it’s been a while since we’ve seen someone so delusional run a family, you should rename to Gambino!


Ask my tops? Cuz i'm responding on your attention shit doesnt mean i make all the choices myself, every blood we make and every shooting we make was a top decision.

Now i remember, and it was you who came in my pm asking for bloods and that i had to confirm that rigt? When you was trying to be a top in someone else his fam. Who is delusional now?

Haha you was that crying kid who felt ignored :D




19-08 Troublesome closure of the version
Link
16:50:09 - 21-08
Critycal at 16:31:55 on 21/08:
~Destraffer at 16:29:47 on 21/08:
Critycal at 16:22:42 on 21/08:
Best meme this year must be calling yourselves winners while you have so little identity and pride to yourself that you as1 every turk that crosses you to feel confident, then blame the game for being bad when you get dumped like the useless piece of trash you are
hahha holy shit you’re fucking retarded


You dont have to win a version to be a winner, maybe you will learn that someday.

I guess you would not like extra rp cuz you are a cheater and would cost you more dc to achieve a high rank rigt?

Who are you again?
the guy that won a multitude of the versions you did, without having to suck dicks or as1 strangers :)
you're wrong in multiple, if not all places, first of all; if you had any feeling for the game at all you'd know money is far from an issue for us so the DC part is absolutely flawed, also we won several versions where there were huge amounts of akills throughout the version except for our side, also we're always occupying the first page of rankers if we play.
at least try to use your maggot brain and look at some facts before acting like a smartass, you dumb piece of shit

talking about facts, cheating? you had 7 akills, care to explain?


Good for you, must have been in the retard newschool time when i was gone.

We only have been 2 times as1 with the turks, 1 version we won together and the other you know from last round if you followed, that ending in shooting them cuz we do not suck dicks.

The other turks (horde) we where 1 time as1 with them in the same version we won, they had nothing to do with the crap last version and kept our relation.

If we sucked Horde we would have handover 24 hours before the timer ended.

About those A-kills you can see they had no Vicaria history