» Menu

» Login

» OB/Site News

Omerta News Integration
Comments: 26 - Views: 6653 - Votes: 0
War rating
Comments: 6 - Views: 8860 - Votes: 2
Reporters Wanted!
Comments: 2 - Views: 12907 - Votes: 3
» Articles
Date Comments Rating

General Comments & Major Rumors
Comments: 42,729 - Views: 2,775,539 - Votes: 66
20-11 Reset!
Comments: 61 - Views: 1,098 - Votes: 0
18-11 War!
Comments: 41 - Views: 1,687 - Votes: 0
16-11 When lego gets boring
Comments: 127 - Views: 3,623 - Votes: 0
14-11 To mine, or not to mine.
Comments: 43 - Views: 1,423 - Votes: 0
12-11 Baltimore Conclusion
Comments: 73 - Views: 4,279 - Votes: 0
06-11 Out of Time ?
Comments: 216 - Views: 7,706 - Votes: 0
05-11 Little Late Don't You Think..?
Comments: 53 - Views: 2,051 - Votes: 0
01-11 Baltimore Trouble
Comments: 191 - Views: 6,696 - Votes: 0
31-10 Getting Drowned With Force
Comments: 41 - Views: 2,540 - Votes: 1
go back
go forward
» Barafranca News

» Mafia News

» Online last 15 minutes

Guests: 161
Total members: 2897
Online: 8 (0.3%)
Members: ites, Solstice, Jimbo, cove, suppressor, zero, ina, Holyshit
» Profile


So
Link
Registered: 03:55:40 on 09-06-2012 (1991d 11h 22m 4s ago)
Role:
Member
Last activity: 12:09:36 on 24-09-2017 (58d 3h 8m 8s ago)
Country: Australia Australia
Comment count: 31 (0.02 per day)
Quotes added: 0
Credits: 10.10
Placed bets: 0 (0 won / 0 lost / 0 pending)
17-09 Sunday Bloody Sunday!
Link
02:10:06 - 20-09
Anonymous at 00:58:45 on 20/09:
Anonymous at 20:22:29 on 19/09:
Anonymous at 18:58:42 on 19/09:
Anonymous at 15:59:13 on 19/09:
Anonymous at 11:11:32 on 19/09:
Anonymous at 06:19:50 on 19/09:
So at 23:56:26 on 18/09:
Anonymous at 23:45:08 on 18/09:
So at 23:28:39 on 18/09:
Anonymous at 18:53:46 on 18/09:
hill billy at 12:06:09 on 18/09:
Anonymous at 06:40:58 on 18/09:
Anonymous at 06:00:45 on 18/09:
horizon is joke family of the version :D


Can you explain the joke to me, it went over my head

If you have to explain the joke, it is no longer funny...I think
they had chance to shoot leviticus pact before but they didnt, even they shot gambino who will be not powerfull enemy for them. Wrong choices they made that is why he says joke i guess.

more like they killed dupes for kill stones, but anyways lol, Horizon just now, Monte/Balance bla bla bla before, and Siberia Bratva Gaybino & Horde etc and co, whoever, wherever and whenever, did their best, in their usual lame assed <insert dis-honourable act here> ways, were simply outplayed every time by levi/aet/assa, say what you want obn flamers and fucktards, simple truth ;)

butthurtmuch?

go get some lotion from the bucket and dab some on ur ringholes k, we knocked some ponies at the abbotoir, PLENTY to go around ;)

the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be, ain't what she used to be ... :')

you personally didn't outplay shit mate, just went along for the ride... but well

Socius & Bokeh, I did plenty, ur ing's were?

the awkward moment when u think u were relevant with, what in any other version would be, 2 mediocre accs... holy shit.

(and yes, for the amount of time socius was alive it was mediocre. bokeh was a rebirth with milestones.)

u rly are delusional.

both were top 10 at death

when every single other acc, was dead.

even lackey accs were top20.. relax.


so for my schools newspaper article im writing. How does one become an account of note if top 10-20 means nothing.


when havoc died socious was an account of note who she killed, weird the same people are now saynig he isn't anymore...

meanwhile, havoc was a rebirth, socius was not. its not rocket science buddy.

so you can only be a good account if you are a rebirth ? socious didn't have a 40+ regime and a whole families resources at his disposal unlike some.

lol spastiche & co are at it again ... wehehehe :')

might wanna book an appt with a proctologist, ur about to get an anal re-sleeve :D

'the awkward moment when u think u were relevant with, what in any other version would be, 2 mediocre accs... holy shit.'

https://imgur.com/QsHClOd

I completed the final v4 with 1 acct from start to finish, even resetfun, and closed the version #1 for everything except Rank, and had 12kills at the end of the version, 74 kills when the version closed ;)

https://imgur.com/XIzdJQc

your ing's were? did I kill you?? :')

https://imgur.com/6Xl01Wo

but I digress :D

'when havoc died socious was an account of note who she killed, weird the same people are now saynig he isn't anymore...'

wrong again, Eliza was too scared to try me 1 vs 1, she got 6 brugs to empty me first :')

You've been shot! System System 31-Aug @ 16:16:16
You've been shot! System System 31-Aug @ 16:15:41
You've been shot! System System 31-Aug @ 16:15:25
You've been shot! System System 31-Aug @ 16:15:17
You've been shot! System System 31-Aug @ 16:15:06
You've been shot! System System 31-Aug @ 16:14:56

and even then she failed, who said Havoc killed me? I survived her AND Abraham easily ;)

the awkward moment when you eat your words fucktard's .|.

I've never said I'm anything great, I'm a slow assed manual ranker, but I've been around the playground, I've finished top10 the last few versions that I've played, ask anyone that I've soldiered or crewed for, just coz I don't bang on about it like the obn 'wannabe' fan club here lol, I only got serious last year anyways, finally stayed out of prison long enough in rl to make a decent acct if you MUST know, ask any grav/levi/imp tops & crew, like I said, the ppl that matter know the truth, the one's that don't, don't matter, as if I give a rat's ass what any of you tryhard gronks wanna cry about on here, if you wanna make urselves look stoopid on here, be my guest, but wipe ur chins k, shit got messy and u've all got bullshit from asshole to breakfast :^

any further comments will be ignored, seriously, u guys couldn't crack a smile in a kindergarten with a handful of Chuppa Chupp's, not doubt some 12yr old finds ur comments soothing as he smashes his keyboard ... and no doubt there'll be more crying, but I've said my piece, I'd only end up booking a ticket and coming over to ur's and headbutting you plastic gangsta's ... trust me, u'd be on the ground on ur back doin 'them ones' with ur front teeth in ur bishs' hand while she goes she goes 'WTF?' and the clown that WAS bridging up with you is hiding behind ur gf and dialling 555-OMG-I-SHITMYPANTS ;)

and lol :D

User: Eliza / / / (Add to your friends list)
Rank: Empty-suit
Honour points: 70 (Click here to send some honor points)
Status Alive | Last on: 19:54:02 25/07 OT (56d 5h 51m ago)

nah you don't create multiple accts, or 'dupes' as you 'pros' call them :')

why'd you have to go there and attack my credibility?? I never said shit bout chu all till the 'abilities' of some ppl on here got confused with their 'ambitions'... but ah wells, like I sez, the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be :/

IT'S A GAME pepplz :^

bunch of 2 buck hoes and no luck foes :')

oh and just so there's no confusion ...

Ornstein was at home taking a little nap as you pulled up outside their house...
You kick a table over and keep your head down below it as pulls out a Smith & Wesson .357 Magnum and pulls the trigger...
Ornstein died from the wounds you have inflicted. He's swimming with the fishes now.
Your enemy did not try to strike back.
Siberia no longer exists after you killed their last don.
43 people are now famless.
Local Mob took over 1 of their businesses.

Chief don ye bla bla bla, Ciavano WAS the last brug don, but v5 v1 Siberia DIDN'T end with Ciavano ... get it right in the reports at least k ;)

!lotion

last reply on this or any other threads mk o/

!gone
17-09 Sunday Bloody Sunday!
Link
00:08:53 - 19-09
So at 00:04:05 on 19/09:
Anonymous at 23:53:10 on 18/09:
So at 23:28:39 on 18/09:
more like they killed dupes for kill stones, but anyways lol, Horizon just now, Monte/Balance bla bla bla before, and Siberia Bratva Gaybino & Horde etc and co, whoever, wherever and whenever, did their best, in their usual lame assed <insert dis-honourable act here> ways, were simply outplayed every time by levi/aet/assa, say what you want obn flamers and fucktards, simple truth ;)

butthurtmuch?

go get some lotion from the bucket and dab some on ur ringholes k, we knocked some ponies at the abbotoir, PLENTY to go around ;)

the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be, ain't what she used to be ... :')

LOL

You're a funny guy. Delusional, but funny xD
1st Only 2 of them were rebirths, they didn't shoot for milestones
2nd Monte was more than enough to kill your little accs 2 times, you were too easy this time, last time was more fun

But the only thing that matters here is you mentioning "dishonourable acts", for real? xD
You guys didn't outplay anyone. You stabbed the bloods you couldn't control (Aeterna, Defiance, Bratva at least) and then mass blooded the 3 biggest leftover fams (more than 3 really but lets forget the small shits).

And you personally, your acc this time was a good example of that dupe killing stones collecting acc you mention. Should have stayed with the previous reasonable acc and die with some honor, now you're just a imperium dude, ranking for Phoenix tops inside Leviticus fam and killing his own Imperium buddies when they refused to shoot you. Aren't you a loyal lad!

dupe killing lol, name 1? Malignia & Grgapitic ur dupes were they? I killed 1 lc for a spot I admit, who doesn't?, and Solicte for a stone, the rest were legitimate kills, like I care about the shitstorm of 'cry me a river' indignation posts that are gonna fly now, ur just a wave of water washing over my pond rocks lol

the ppl that matter know the truth ... the rest just, don't matter ;)

!lotion :^

and don't hide Eliza, if you have smt to say about my honor say it here, how have I acted dis-honourably? I can't call Gambino out as dis-honourable? which is the context I used it in, I never attacked you, I've only ever said good things about you, need to change my assessment?

if you guys can't admit that you got outplayed as if I'll lose any sleep over it :D

and name 1 imp member I shot? Promo & Skarsgard, Djemmes will all tell you not 1 of us failed the non-shoot agreement, we all honoured it, peddle ur lies elsewhere mr anon

#welfare ... they care ;)
17-09 Sunday Bloody Sunday!
Link
00:04:05 - 19-09
Anonymous at 23:53:10 on 18/09:
So at 23:28:39 on 18/09:
more like they killed dupes for kill stones, but anyways lol, Horizon just now, Monte/Balance bla bla bla before, and Siberia Bratva Gaybino & Horde etc and co, whoever, wherever and whenever, did their best, in their usual lame assed <insert dis-honourable act here> ways, were simply outplayed every time by levi/aet/assa, say what you want obn flamers and fucktards, simple truth ;)

butthurtmuch?

go get some lotion from the bucket and dab some on ur ringholes k, we knocked some ponies at the abbotoir, PLENTY to go around ;)

the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be, ain't what she used to be ... :')

LOL

You're a funny guy. Delusional, but funny xD
1st Only 2 of them were rebirths, they didn't shoot for milestones
2nd Monte was more than enough to kill your little accs 2 times, you were too easy this time, last time was more fun

But the only thing that matters here is you mentioning "dishonourable acts", for real? xD
You guys didn't outplay anyone. You stabbed the bloods you couldn't control (Aeterna, Defiance, Bratva at least) and then mass blooded the 3 biggest leftover fams (more than 3 really but lets forget the small shits).

And you personally, your acc this time was a good example of that dupe killing stones collecting acc you mention. Should have stayed with the previous reasonable acc and die with some honor, now you're just a imperium dude, ranking for Phoenix tops inside Leviticus fam and killing his own Imperium buddies when they refused to shoot you. Aren't you a loyal lad!

dupe killing lol, name 1? Malignia & Grgapitic ur dupes were they? I killed 1 lc for a spot I admit, who doesn't?, and Solicte for a stone, the rest were legitimate kills, like I care about the shitstorm of 'cry me a river' indignation posts that are gonna fly now, ur just a wave of water washing over my pond rocks lol

the ppl that matter know the truth ... the rest just, don't matter ;)

!lotion :^
17-09 Sunday Bloody Sunday!
Link
23:56:26 - 18-09
Anonymous at 23:45:08 on 18/09:
So at 23:28:39 on 18/09:
Anonymous at 18:53:46 on 18/09:
hill billy at 12:06:09 on 18/09:
Anonymous at 06:40:58 on 18/09:
Anonymous at 06:00:45 on 18/09:
horizon is joke family of the version :D


Can you explain the joke to me, it went over my head

If you have to explain the joke, it is no longer funny...I think
they had chance to shoot leviticus pact before but they didnt, even they shot gambino who will be not powerfull enemy for them. Wrong choices they made that is why he says joke i guess.

more like they killed dupes for kill stones, but anyways lol, Horizon just now, Monte/Balance bla bla bla before, and Siberia Bratva Gaybino & Horde etc and co, whoever, wherever and whenever, did their best, in their usual lame assed <insert dis-honourable act here> ways, were simply outplayed every time by levi/aet/assa, say what you want obn flamers and fucktards, simple truth ;)

butthurtmuch?

go get some lotion from the bucket and dab some on ur ringholes k, we knocked some ponies at the abbotoir, PLENTY to go around ;)

the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be, ain't what she used to be ... :')

you personally didn't outplay shit mate, just went along for the ride... but well

Socius & Bokeh, I did plenty, ur ing's were?
17-09 Sunday Bloody Sunday!
Link
23:53:16 - 18-09
Anonymous at 23:45:08 on 18/09:
So at 23:28:39 on 18/09:
Anonymous at 18:53:46 on 18/09:
hill billy at 12:06:09 on 18/09:
Anonymous at 06:40:58 on 18/09:
Anonymous at 06:00:45 on 18/09:
horizon is joke family of the version :D


Can you explain the joke to me, it went over my head

If you have to explain the joke, it is no longer funny...I think
they had chance to shoot leviticus pact before but they didnt, even they shot gambino who will be not powerfull enemy for them. Wrong choices they made that is why he says joke i guess.

more like they killed dupes for kill stones, but anyways lol, Horizon just now, Monte/Balance bla bla bla before, and Siberia Bratva Gaybino & Horde etc and co, whoever, wherever and whenever, did their best, in their usual lame assed <insert dis-honourable act here> ways, were simply outplayed every time by levi/aet/assa, say what you want obn flamers and fucktards, simple truth ;)

butthurtmuch?

go get some lotion from the bucket and dab some on ur ringholes k, we knocked some ponies at the abbotoir, PLENTY to go around ;)

the ol' hu-mil-ity ain't what she used to be, ain't what she used to be ... :')

you personally didn't outplay shit mate, just went along for the ride... but well

Socius & Bokeh, suck my wrinkly left testicle knob jockey, I did plenty ;)

ur ing's were?